aaaaaa

aaaaaa
Mohd Daneal Rafie,form 3,love Hitz

Saturday, November 26, 2011

Sabar itu Subur. Tak Sabar masuk Kubur.

Nganguzubbillahhiminaisyaitonirrojim...Cerita tentang aku. Aku ada masalah dengan kawan aku. Banyak lah masalah sampai aku simpan dendam dalam hati kerana dia. Aku mungkin tak setaraf dengan dia.. Namun ingatlah ,sebenarnya aku nk berusaha jadi setaraf mcm dia. Tapi bila dia buat silap ,aku tegur. Dia tak peduli teguran aku..tahu sebab apa? sebab dia anggap aku ni tak setaraf dia. Well ,aku ni kan seorang yang licik dalam sesuatu yang tersembunyi. Lagi pun dalam facebook banyak dia mengata kat aku, aku lek ja.. tapi bila dah bnyak sangat Sabar. Hati ni qeja nak mengamuk ja.. Aku simpan dendam aku ni.Nak luahkan kat sapa pun tatau T__T last2 aku tak da pilihan lain..aku trus p story kat mama. Mama tak sangka yang aku ni sabar sampai camtu sekali. -__- . Then lepas aku story kesemuanya.. Mama aku bgtau satu ayat yg paling bermakna. Aku akan ingat word tu bila aku tgh geram. Mama aku cakap.. SABAR ITU SUATU KEMENANGAN. Menang yang tak nampak di dunia. Namun diakhirat..kemenangan itu begitu dalam sedalam dalam kemenangan. Alhamdulillah, Allah mencipta Sabar itu indah disisi mereka yang beriman. Itu sajalah cerita untuk Diari Sosial aku. Sadakallahulazim.

No comments:

Post a Comment